FAQ - Întrebări frecvente

Cel mai simplu mod de a afla răspunsul la o întrebare obișnuită legată de funcționarea magazinului nostru, indiferent de programul de lucru al suportului nostru pentru clienți. În cazul în care cerința dvs. nu este cuprinsă în teme, Vă rugăm să optați pentru secția "Alte întrebări".

Întrebări universale

Termenul de livrare – aveți deja mărfurile pe stoc? Când expediați mărfurile?

Disponibilitățile de stoc sunt întotdeauna actuale și corespund situației momentane a stocului nostru propriu, event. al stocului furnizorului, în cazul în care este menționat „pe stoc la furnizor“. Comenzile pentru produsele care sunt pe stoc pregătite imediat pentru expediere, recepționate până la orele 14:00 în zilele lucrătoare, le trimitem în aceeași zi. Societatea de transport livrează comanda în 2 zile lucrătoare.

Unele produse se află în vederea comenzilor la furnizorii noștri, aici disponibilitatea este în interval de câteva zile, ceea ce este menționat la produs. La articolele mai greu accesibile, care sunt de ediție mai veche sau chiar nu se mai fabrică, disponibilitatea este de 14 zile lucrătoare și mai mult. În mod excepțional se întâmplă să nu reușim să asigurăm produsul. În legătură cu acest lucru informăm clientul și îi oferim posibilitatea unei alternative.

Am trimis comanda, dar nu mi-a venit nici un e-mail sau SMS...

Foarte des se întâmplă că, clientul indică un e-mail greșit (de ex. gmail.hu). În alte cazuri ne întâlnim cu căsuța de e-mail plină, unde nu se mai pot trimite alte mesaje. Dacă sunteți sigur(ă) că, adresa de e-mail a fost indicată corect, vă rugăm să controlați SPAM-ul (la gmail.com si "Campanii Promo"), unde se poate întâmpla, în mod izolat, să ajungă e-mailul nostru.

Dacă și în pofida controlului, e-mailul nu a ajuns, vă rugăm să ne contactați. Vă trimitem bucuroși confirmarea prin e-mail, ca să aveți evidența completă a decursului comenzii dvs.

A comandat mai multe produse la un loc cu termen de livrare diferit, când ajung?

În mod standard trimitem toate produsele la un loc, în momentul când le trecem pe stoc. Termenul de livrare al întregii comenzi este deci egal cu termenul cel mai târziu dintre toate produsele comandate. După finalizarea comenzii, toate articolele sunt rezervate în mod automat și nu se poate întâmpla să trimitem altuia de exemplu unul dintre articole comandate de dvs, înainte de a le trece pe toate pe stoc. Dacă doriți să Vă trimitem comanda treptat, vă rugăm să ne contactați. În acest caz intervine necesitatea de a achita taxa poștală separat pentru fiecare colet.

Dacă îmi comand un joc indicat ca și "precomandă", îmi va ajunge deja în prima zi a ediției oficiale?

Precomenzile ajung la noi pe stoc anticipat, înainte de data ediției, deci le trimitem cu o zi înainte astfel, încât coletul să Vă ajungă exact în ziua ediției jocului, în cel mai rău caz în ziua următoare. Nu trebuie deci să Vă faceți griji că veți juca jocurile de pe e-shop mai târziu, decât în cazul în care le-ați cumpăra într-un magazin obișnuit. În plus, prin faptul că ați comandat jocul ca și precomandă, putem calcula anticipat cantitatea necesară și sunteți siguri că titlurile favorite și solicitate "vor ajunge" și la dvs.

De ce se schimbă prețurile atât de des pe e-shop?

În cadrul menținerii prețurilor celor mai mici, se face recalculul acestora în funcție de diferite evenimente – după introducerea pe stoc a mărfurilor de la furnizor, la lichidarea ultimelor bucăți de pe stocul nostru, la schimbarea prețului la furnizor, la schimbarea cursului valutelor străine etc. De aceea Vă recomandăm ca în cazul cerinței de asigurare a prețului actual al produsului, să nu ezitați să faceți comanda și să o trimiteți cât mai devreme. Evident că după recepționarea comenzii, prețul valabil va rămâne cel din momentul comeznii, chiar dacă produsul din ofertă a fost între timp supraestimat.

Am comandat un joc indicat ca fiind "pe stoc" și la scurt timp după comandă nu mai este pe stoc...

Nu trebuie să Vă faceți griji – dacă ați comandat ultima bucată de pe stoc, sistemul îl va rezerva în mod automat pentru comanda dvs., și deci nu putem oferi aceeași bucată și altor clienți, iar această informație se va transcrie. Dacă de ex. decideți să faceți stornarea comenzii, disponibilitatea se va actualiza din nou, iar oferta cu ultima bucată se va afișa din nou.

Am trimis plata pentru comandă, când se va înregistra și se va expedia produsul?

Plățile înregistrate se verifică de câteva ori pe zi, de aceea întârzierea legată de înregistrare este într-adevăr minimă și este egală cu termenul legal pentru transferul mijloacelor între bănci, ceea ce reprezintă maxim o zi lucrătoare cu limitarea ultimei ore pentru trimiterea plății pentru realizarea în aceeași zi. Deci se poate întâmpla să  trimiteți plata joi seara, banca dvs. va face tranzacția vineri, iar banca noastră va înregistra suma abia luni. O întârziere mai mare nu ar trebui să intervină. Dacă totuși nu v-am trimis confirmarea privind recepționarea plății prin e-mail, vă rugăm să verificați dacă nu ați introdus în mod greșit suma sau simbolul variabil (acesta diferă de numărul comenzii!), eventual contactați-ne cu scopul de finaliza manual inițializarea plății.

Oferiți colaborare en-gros sau reduceri pentru achiziționarea de cantități mai mari?

Nu dezvoltăm comerțul en-gros, totuși suntem în măsură să oferim reduceri individuale pentru achiziționarea de cantități mai mari  - în acest caz vă rugăm să ne scrieți pe [email protected]

Sunt plătitor de TVA - cum procedez?

Ajunge să completați comanda și să indicați datele dvs. de facturare împreună cu CIF TVA (VAT ID), pe care îl folosiți în contactul de afaceri cu scopul identificării plătitorului de TVA. CIF-ul indicat în momentul finalizării comenzii trebuie să fie valabil și verificabil în registrul plătitorilor VIES. În caz de succes, intervine în mod automat scăderea TVA din prețul comenzii, acest lucru fiind proiectat și pe factura ulterioară.

Dacă în e-mailul cu confirmarea comenzii, prețurile vor fi indicate cu TVA inclus (resp. dacă suma nu a scăzut), vă rugăm să ne contactați.

Întrebări cu privire la produse

Consolele de jocuri sunt în maghiară? Au operare, meniu cehesc...?

Din păcate, interfața consolei Xbox nu este în cehă. În cazul PlayStation 4, interfața meniului consolei este în maghiară, însă acest lucru nu are influență asupra jocurilor, care sunt și în continuare în majoritate covârșitoare în limba engleză. Unele jocuri cuprind titrare în maghiară – acest lucru este întotdeauna menționat la jocul concret.

Care jocuri pentru consola mai veche XBOX 360 funcționează pe versiunea cea mai nouă XBOX One?

Lista jocurilor se extinde în fiecare zi și nu avem posibilitatea să le cunoaștem pe toate. Lista completă a jocurilor compatibile

Jocurile pentru consola PlayStation 3 funcționează și pe versiunea mai nouă PlayStation 4?

Din păcate, jocurile pentru Playstation 3 nu se pot lansa pe Playstation 4. Dacă doriți să jucați titluri mai vechi, trebuie să dețineți ambele console. Însă nu trebuie să vă faceți griji, la unele titluri s-a făcut așa zisul remaster și sunt accesibile și pe versiunea pentru Playstation 4.

Care jocuri pot fi jucate de mai mulți jucători pe o singură consolă?

Jocurile pentru două persoane pe o singură consolă sunt jalnic de puține. În ce privește PS4 și Xbox One, este vorba de jocuri sportive clasice, cum ar fi NHL, FIFA și altele similare. Mai departe se poate juca în acest fel Diablo 3, Resident Evil 5 și 6 HD, zombie mod în jocul Call of Duty sau jocuri muzicale de tip Guitar hero.

Pot să folosesc gamepad-ul de la consolă pentru a juca pe PC?

Da, driverele de la consolă se pot atașa la PC. Driverele de la consola Xbox funcționează imediat după conectarea cu cablul la PC. De asemenea se poate achiziționa receiver pentru conectarea fără fir a driverului. La Playstation este puțin mai complicat, driverul se poate conecta cu cablul sau prin Bluetooth. Trebuie însă instalat programul terțului, ca să se asigure funcționarea 100% a driverului.

Al naibii, nu funcționeză

Jocul semnalează cod ori cheie de activare greșite...

Dacă jocul vă semnaleazză cheie greșită sau utilizată, verificați dacă este corectă. De multe ori se întâmplă să fie confundate cifra "0" cu litera "O" etc. Dacă constatați că cheia este corectă, contactați mai întâi direct suportul jocului respectiv (STEAM, ORIGIN, UPLAY) – abia după verdictul lor ne putem înțelege cu privire la cum se va proceda mai departe. Unele versiuni de jocuri PC cuprind așa zisa cheie NO BOX, care trebuie activată pe www.nobox.cz. Apoi se generează cheia direct pentru Steam.

Jocul pentru consolă, care trebuia să cuprindă limba maghiară sau să fie titrat în maghiară, este complet în engleză...

În acest caz, cu cea mai mare probabilitate, greșeala a intervenit la furnizorul care a trimis o altă versiune de limbaj, iar noi nu am observat acest lucru în timpul expedierii, dată fiind cantitatea de comenzi. Vă rugăm să trimiteți jocul înapoi la noi, iar noi îl vom schimba, eventual Vă returnăm banii + costurile poștale. Nu uitați să scrieți că este vorba de înlocuirea jocului.

Jocul destinat pentru PC nu se lansează sau afișează erori...

În 99% dintre cazuri, este vorba de o eroare de partea PC și setarea greșită a acestuia. Verificați dacă aveți descărcate driverele actuale. De asemenea se întâmplă ca clientul să subestimeze cerințele jocului, iar PC-ul lui nu face față la joc. Deci este bine ca înainte de achiziționare să vă asigurați, dacă PC corespunde cerințelor minime de joc. Dacă nu sunteți sigur(ă), contactați-ne, iar specialiștii noștri vă sfătuiesc.

Am cumpărat voucher ori cod pentru joc și nu am disc pentru el – de unde îl instalez?

Așa cum reiese din denumire, este vorba doar de voucher, deci de codul de activare. Codurile se pot activa în diferite moduri, depinde de platformă și de editor. Jocurile pentru PC se activează prin intermediul serviciului Steam, Origin sau Uplay. Jocurile pentru console se activează direct în consolă. La PS4 ajunge să porniți PS store și să introduceți cheia aferentă în coloana "redeem code". În ce privește jocul pentru Xbox, se poate activa în mod similar prin Microsoft Market place sau pe https://redeem.microsoft.com. Este necesară, bineînțeles, conectarea la internet, pentru a putea descărca jocul.

Jocul se blochează mereu, ori nu se citește discul, dar până nu demult a funcționat...

În cazul în care această problemă apare la consolă, de vină este probabil mecanica și laserul acesteia. Dacă aveți consola în garanție, reclamați-o la producătorul aferent. Dacă este vorba de un joc PC, încercați să actualizați driverele tabelei grafice, eventual să reduceți detaliile în joc. CU cea mai mare probabilitate este de vină hardware-ul greșit sau actualizarea lipsă.

Driverul nu merge inițializat cu consola

La consola Playstation este nevoie de conexiunea cu cablu a driverului la consolă și apăsarea butonului PS (tasta din mijloc de pe driver). Driverul începe să clipească și după puțin timp se aprinde. Asta îneamnă că este inițializat și pregătit de utilizare.

La Xbox nu trebuie să folosiți cablul. Ajunge să apăsați tastele de inițializare – una se află pe consolă și cealaltă pe driver.

Returnarea mărfurilor și reclamația

Să returnez produsul în termen de 14 zile sau să-l reclam? Care este diferența?

Posibilitatea de returnare se referă la produsele, care nu vă convin prin aspectul și funcționarea lor, dacă este vorba de un cadou nedorit și altele asemenea, însă nu prezintă vicii de funcționare. Suporții de date care cuprind software, muzică, ori filme – deci și jocuri, se pot returna în termen de 14 zile numai dacă nu au fost desigilate din folia de protecție originală (stabilite direct de lege). În cazul în care produsele returnate, de altă natură decât jocuri, ar prezenta indicii de folosire sau dacă ar fi deteriorat ambalajul original, avem dreptul să percepem o sumă care corespunde costurilor de punere a produsului în stare inițială (preinstalare, lustruire, reambalare etc.). La returnarea produsului către noi vă rugăm să atașați și formularul de Retragere din contractul de vânzare-cumpărare. Dacă îndepliniți toate condițiile menționate, Vă trimitem pe numărul contului dvs.nu numai suma, pe care ați suportat-o pentru achiziționarea produsului returnat, ci și pentru taxa poștală și anume în valoarea prețului de livrare celui mai ieftin, pe care îl avem în ofertă. Pentru returnarea banilor avem la dispoziție un termen de 14 zile, dar de regulă trimitem banii în 5 zile.

În cazul, în care produsul nu funcționează așa cum trebuie, sau dacă intervine deteriorarea de ex. sub influența transportului, a instalării neprofesionale, a viciilor mecanice produse de utilizarea forței neadecvate ș.a.m.d., atunci deja este vorba de reclamație, iar la aceasta se referă alte reguli și termene. Reclamația o puteți aplica conform legislației actuale la produsele noi timp de 2 ani de la data achiziționării, iar la produsele refolosite până la data indicată în descrierea produsului; în acest caz nu trebuie prezentată factura originală ori certificatul de garanție – ajunge numărul comenzii sau facturii. Pentru soluționarea reclamației avem apoi la dispoziție un termen de 30 de zile. În acest timp dăm produsul la reparat, înlocuit, event. dacă nu este altă posibilitate, propunem înapoierea banilor.

Vă rugăm să luați la cunoștință faptul că marea majoritate a reclamațiilor la jocuri este respinsă, deoarece nefuncționalitatea lor este de regulă produsă de echipament – consolă sau calculator (capacitate mică a discului, configurație greșită, sistem incompatibil etc.) și din principiu nu este vorba de un viciu în joc.

Ce trebuie să precizez la returnarea produsului, ca să nu se prelungeasă soluționarea în mod inutil?

De multe ori se întâmplă că, clienții trimit produsele înapoi fără nici un fel de descriere sau informație, legat de ce au de gând. Vă rugăm deci să precizați dacă returnați produsul în termenul de 14 zile, sau dacă îl reclamați, împreună cu descrierea viciului.

În ca de returnare în termen de 14 zile, trebuie trimis formularul – Retragere din contractul de vânzare cumpărare completat, fără acest document nu trebuie să Vă acceptăm cererea. Cu fiecare necesitate de a chestiona clientul cu privire la aceste informații, se prelungește inutil durata de soluționare a cererii.

Comanda a ajuns în regulă, dar am constatat că este vorba de un cadou nedorit – cum să procedez?

Înainte de toate Vă rugăm să nu-l scoateți din ambalajul original, deoarece astfel se complică situația pentru ambele părți (prin asta însă nu se pierde dreptul la retur). Acest lucru este valabil în special la jocuri, unde returnarea, conform legii, nu este posibilă în cazul despachetării.

Produsul, pe care nu-l mai vreți, ajunge să-l trimiteți la adresa noastră cu indicarea numărului de cont, în care trebuie să adresăm banii.

SE poate returna jocul desfăcut din folia originală în termen de 14 zile?

Ținând cont de dispoziția din lege, returnarea jocului despachetat nu este posibilă. Dacă însă a fost totuși despachetat, oferim posibilitatea de a-l achiziționa de la dvs., însă cu un preț mai mic, decât cel cu care a fost cumpărat, deoarece nu mai putem vinde produsul ca fiind nou. În plus, prețul de achiziție este influențat considerabil de prețul actual al jocului pe piață și de asemenea de starea discului, cutiei și a manualului. Dacă intervine acestă situație, Vă rugăm să ne contactați, pentru a putea aprecia în prealabil prețul de achiziție și de a preveni astfel eventualele neînțelegeri și necesitatea de a plăti taxa poștală în mod inutil.

Coletul mi s-a părut deteriorat, cum să procedez?

Dacă deteriorarea este pronunțată la prima vedere, Vă recomandăm să nu preluați deloc coletul și să ne infomați cu privire la acest lucru. Dacă totuși preluați coletul, Vă rugăm ca înainte de despachetare să faceți fotografia acestuia și abia apoi să-l despachetați și să controlați starea conținutului coletului. În cazul în care este deteriorat și produsul conținut, trebuie să fotografiați și această deteriorare și să ne trimiteți prin e-mail toate fotografiile. Apoi trimiteți produsul deteriorat la adresa noastră, noi vom începe acțiunea de reclamație la societatea de transport și Vă trimitem imediat un alt produs, nedeteriorat, în cazul că îl vom avea pe stoc.

Mi-a venit jocul cu coperta într-o altă limbă, decât EN...

În unele cazuri am primit de la furnizor jocuri cu copertăj sau manual într-o altă limbă. Însă acest lucru nu are influență asupra jocului în sine, iar mediul de joc este cu toate acestea original, în engleză (menționat pe pagina cu produse în e-shop). Puteți deci despacheta și instala jocul fără griji. Dacă însă ambalajul în limba străină nu vă convine, puteți returna jocul în termen de 14 zile. Înainte însă vă rugăm să vă convingeți dacă nu avem menționată posibilitatea acestei coperți care nu este standard – în mod frecvent intervin neînțelegeri datorită neatenției clientului.

Mi-a ajuns coletul, dar în colet este altceva, nu ceea ce am comandat...

În acest caz ne cerem mii de scuze; în cazuri izolate se poate întâmpla, factorul uman este omniprezent. Modul cel mai rapid de soluționare este să ne trimiteți produsul greșit cât mai repede prin poșta curentă împreună cu informația legat de cele întâmplate și numărul comenzii. Ulterior, comunicați-ne de ex. prin e-mailem suma, pe care ați suportat-o pentru trimitere și numărul contului, în care să adresăm această sumă. După ce coletul ajunge, vă trimitem imediat produsul corect împreună cu suma, pe care ați menționat-o în e-mail și cu un mic cadou.

Mi-a ajuns coletul, dar nu găsesc factura și nici certificatul de garanție...

Facturile le trimitem electronic sub formă de e-mail odată cu informația de expediere a comenzii – aici găsiți link-ul pentru descărcarea facturii în format PDF. Factura servește de asemenea ca și dovadă de achiziție pentru o eventuală aplicare a garanției – nu emitem certificate de garanție și nu sunt necesare. Această modalitate salvează anual un copac crescut.

Mi-a venit driverul pentru joc sau accesoriile fără copertă originală...

Mai întâi Vă rugăm să vă convingeți, dacă această informație nu a fost menționată în descrierea produsului (formulația de tipul ambalaj de rezervă, liber ambalat, ambalat individual etc.?). În mod frecvent, această situație intervine din neatenția clientului. Ambalajul original nu se poate asigura la unele produse mai vechi, care nu se mai fabrică, de aceea în aceste cazuri suntem nevoiți să oferim aceste produse fără coperți originale imprimate – de regulă le trimitem apoi în pungi de plastic cu

Alte întrebări

În caz de alte întrebări sau precizări, ne puteți contacta prin e-mailem la …, eventual telefonic la numărul …


Categorii găsite


Produse găsite